2012. szeptember 26., szerda

Welcome party


A szombati welcome buli? Jó volt. Egész hajnal 3ig, amikor is kidobtak minket a szórakozó helyről és viszont semmi, de semmi nem volt nyitva. Kata, aki Camden közelében lakik, hazament elöbb. Zsuzsa valahol Londonon kívül lakik, István meg nála. Szal ott voltunk hárman, akik nem tudtunk hazamenni, hajnali 3-tól 4-ig buszoztunk, fel s alá, majd beültünk valami kajáldába, ahonnan is kidobtak minket kb. 5-kor. És akkor onnatól már tényleg semmi nem volt nyitva, pedig olyan turistaközpontban voltunk, mint a Leicester square. A két volt osztálytársam elindult gyalog a pályaudvaruk felé, én meg abban a hitben hogy 5:30-kor jön az első metro ott maradtam. Rámtapadt vmi feka csávó...Aztán, hogy mivel kiderült vasárnap lévén az első metro 7-kor jön...A fekete sráccal gyalogoltunk fel s alá egy darabig. Igazából nem tudom mit akart. Igyekeztem a főúton tartani. Majd végül találtam egy McDonald's-t, ami nyitva volt és ő oda már nem jött be. Na ott meg kitört egy bunyó. 8 fickó verte egymást véresre. A két kidobó meg nem csinált semmit. Mondván nekik csak a a dolguk, hogy kitereljék a rendbontókat, és igaz ami igaz ezt hibátlanul végre is hajtották. Az egész kicsit olyan volt mint egy rajzfilmjelenet. 8 bunyós összegabajodva egy kupacba, időnként kilóg egy véres kéz, meg arc, a biztonsági őrök (két fkete fickó), meg hangosan terlegetik őket, hogy kérem haladjanak kifelé. Egy metro és 1 busz, bocsi két metro, mert át kellett szállni, ert a Picadilly nem ment végig...Végül 9:15-re haza is értem. Az átszállás közben egy líbiai fazon szórakoztatott, aki kifogástalanul ejtette ki a hogz vagy kérdést. És itt Uxbridge-ben, még 9-kor is minden be volt zárva. Én ezt komolyan nem értem. Budapest ezekhez képest a "city that never sleeps"...Sőőőőt. Na de. Legközelebb hazajövök szépen az utcsókkal. Ja és persze mint kiderült van éjszaki busz is, ami egy óra alatt hazahozott volna. A 6 órás megfagyok a hidegben performansz helyett. Hogy miért nem vágtam magam taxiba? Mert 80 fontért akart a taxis hazahozni. Nem kicsi a város és én annak a legbaloldalibb szélében lakom...


































JA pár szót a buliról is ejtek azért. Camden town mindezekkel együtt még mindig a világ egyik legjobb helye. Voltunk piacon, ahol egy vega burgeren kívül nem vettem semmit, mert spórolás van, pedig úristen milyen Gyöngyis ruhák voltak!!!! Aztán voltunk egy tök cuki organikus ételeket árusító helyen. Akkor még csak Katával, akivel az áltiban szinte sosem beszéltem, de most első pillanattól kezdve egymásra kattantunk. Kiderült, hogy nadis ő is. Iszonyú jól folyó beszélgetésünk volt. Sajnos Kata októberben hazamegy...Aztán megjelent Zsu és Pisti. Hát azért ott volt egy kis zavar az erőben. Mint kiderült később ők már otthon indulás elött elkezdtek szívni. Így nem csoda, hogy lassú volt a vonat, amivel bejöttek Londonba.:)Na azért mi jól éreztük magunk. Kocsmáról kocsmára jártunk. Az egyikben a Camden legdarkabb fazonjai voltak, a másikban London összes rockabillyje, akik a 60-as évekből ragadtak ott és annyi idősek is voltak és ott találkoztam Johnny Cash-sel és Morrisseyvel. Ez utóbbi többször rám is mosolygott.:) Majd fiatalos lendületes rockkocsmába keveredtünk, majd le a buli helyre, kicsi tánc,aztán egyszer csak nagy világosság lett. Na és akkor onnan dobtak ki 3kor....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése