2013. február 13., szerda

Pubs in Uxbridge

Múlt héten a Crown and Treaty volt terítéken. Most fedeztem fel a wikipedian, hogy a kocsmáknak van történelmi háttere is.
Ez a sarki kocsma itt:) Az alabbi képen a háttérben a munkahelyem hajót formázó épülete látható. Ott gájázok és mivel az építő tényleg egy hajót akart ábrázolni, mert hogy egy folyó az éület mögött, kis kikötővel meg hajókkal, nem csak átvitt értelemben értendő a gájázás.
A berendezéstől nem voltam elajulva, de lehet hogy van egy titkos emelet, ami sokkal kellemesebb, melegebb ás otthonosabb, mint általában az angol pubok. Vagy nincs. Ki tudja.
Ugyanis ez egy olyan hely, ahol koncertek is vannak pénteken és szombaton és minden hónap második szombatján rock night van. Mivel mi csak egy sima szerdai nap ugrottunk be egy sörre meló után nem is voltak túl sokan, (kb. 3 ember plusz 2 pultos) de az biztos, hogy ide mielőtt elkölözöm Uxbridgből (ami remélem igen hamar bekövetkezik, mert ma találtam egy mesés helyet, már csak azt kell megvárnom, hogy a jövendő flatematek rámszavazzanak...) egyszer el kell jönnöm.


Tegnap megtaláltam a helyi weatherspoont! Úgy hívják The Good Yarn. És körülbelül 128 szor mentem el mellette eddig...
A weatherspoon egy láncolat és minden magára adó városban van egy belöle legalább. Arról, híres, hogy valami jópofa helyet alakítanak át kocsmává és nagyon olcsó a kaja és a pia is, no persze angol viszonylatban és még hangulatos is. A sörválaszték is elég jó, mindig van valami inyencség, amit még nem próbáltam méshol.
Szóval, ha egy hamisítatlan angol pubfoodra vágysz, olcsó sörrel (legolcsóbb eddig: 1 pint dark ale 2,09 font), szónyeggel, tapétával, könyvekkel a polcon, akkor melegen ajánlom eme helyet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése