2013. szeptember 19., csütörtök

Az élet apró örömei

Mivel a tervek szerint öszegyűjtök egy rakás lóvét, aztán húzok Göteborgba családosat játszani, ezért mostantól kicsit kevesebb lesz az élménybeszámoló. Viszont mindig van valami klassz a nap alatt, ezeket ide fogom gyűjteni egy listába.

1. Reggel kinézek az ablakon és a kedvenc cicám Ginger  üldögél a kedvenc fája alatt. Szerintem határozottan meditál.

2. Reggel kinézek az ablakon és két mókus kergetőzik a kerítésen

3. Este kinézek az ablakon és csodálatos színekben pompázó naplementém van.

4. Séta Chinatownban Diával forró csípős zöldségleves egy kis kínaiban az eső után, majd a világ legfinomabb tarte Myrtille a Paulban, ahol a lengyel pincér többet tudott a lengyel magyar királyokról mint mi. (erről lesz egy rövid poszt majd, képekkel, ha lesz időm)

5. Hogy a repteren ulve is tudok blogolni. vahhhaa:)

6. Szeretek radobbeni, hogy viszonylag ismerem Londont. Vagyis peldaul nem kell terkep tobbe a belvarosban. Meg peldaul az erzes, amikor a Baker streeten atszallok a metropolitain linerol a circle linera. Tudom a rovidebb utat:) es amugy meglenyugoz az alagut odonsaga.

7. Vega étterem. Igen baromi jót ettünk ott. És aztán séta High Kensington Road tól Nothing Hill Gate hez, este fél 10kor miközben a világ legszebb csillogó csillár boltjait láttuk és végre láttam igazi teaházat is. Persye ebben az időpontban minden zárva volt, de az út végén a Portobello road közelében csak belebotlottunk egy klassz kis angol pubba, ahol aztán az epres cider verhetetlen volt. Eme esemény szintén poszt lesz majd egyszer.

8. Köd. Kifejezetten szeretem az angol ködöt. Olyan misztikus érzetem van tőle. Vagy szürreális. Vagy mindkettő egyszerre. Mindegy. Szeretem az angol ködöt. Vagy a ködös Albiont:)

9. Ma reggel a szobámat is megszerettem.

2 megjegyzés:

  1. Csak szeretnélek róla biztosítani, hogy nagyon drukkolok a Göteborg projektnek!!! Biztos szuper lesz!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt egy nagyon jó pillanatban kaptam meg. Köszi:)

    VálaszTörlés