2013. szeptember 25., szerda

Spring buzz in autumn

El is feljetettem megemlékezni arról, hogy már 1 éve itt nyomom. Egész pontosan 1 éve és 9 napja.
Ez most így arról jutott eszembe, hogy újraindult az élet a Brunel University-n ahova edzésre járok. Már ahogy az épület felé haldtam, igen feltűnő volt a változás 2 héttel ezelőtti csendes verzióhoz képest. Mindenhol fiatal csajszik meg srácok igyekeztek izgatottan valahova. Látszik, hogy még tele vannak energiával és frissek, még nem szívták ki belölük az esszenciát a különbző projektek, amiken majd hamarosan dolgozni fognak.

ÉS az időjárás teljesen meg van zavarodva. Tiszta tavasz van! 20 fokot mutatott a telefonom este 8 kor. Most 11 óra van éjjel és még mindig 19 fok van. Döbbenet. És tényleg meleg van.

Na és azt a nyüzsgést, ami este 10kor az egyetem kampuszán volt. Nahát tisztára mint tavasszal a méhek. Kiscsajok rövidnadrágban, miniszoknyában magassarkúval korzóznak párosával, a srácok meg hordákba verődve félrészegen menőznek. És nagyon vicces az új divat, bevallom a pasiké tetszik. Kicsit olyan 60 as évek rákebili fílingje van. A lányok meg továbbra is a késői 80as és a korai 90es legrosszabb formáit viselik. Azért ez fura. Úgy tűnik a férfi divatot sikerült jobban megkreálni ezúttal.

Ó és a gólyák az edzésen. Hát végre nem éreztem magam kezdőnek. Egy kitartó év munkája most hozta meg a gyümölcsöt. Végre újra haladónak érzem magam. És úgy is volt:) Tudtam minden formát. Persze annyira egyszerűek, mert úgye 90% még sosem volt kungfu órán...Nos könnyű vakok között királykodni...

De nagyon vicces alakok vannak. A kedvencemet már az épület elött kiszúrtam és nagy örömmel konstatáltam, hogy idejött hozzánk edzésre. Nos. Pattanásos képű siheder: how to kill zombies felíratú és útmutatójú polóban, de a slusszpoén, hogy a srác konkrétan úgy nézett ki mint egy zombi és a mozgása is legalább annyira jó volt.

Másik egy törékeny kislány, Németországból, ránézésre az abszolút önbizalomhiányt gondoltam volna, ahogy hosszú végtagajaival nem nagyon tudott mit kezdeni, de ezúttal hatalmasat tévedtem. Gyakorlatilag azonnal mindnekivel spanolni kezdett és volt Budapesten meg Balatonfüreden is. ÉS tökéletesen tud legalább négy szót magyarul, olyanokat, hogy kürtöskalács meg lángos.

Aztán a londoni srác, aki ki van akadva, hogy mennyi itt a külföldi és én meg mielőtt tudtam volna, hogy londoni, jól megkérdeztem honnan van, ugyanis barna volt a bőre. De nem lőttem nagyon mellé a szülei Indiából érkeztek, meg valami egyéb beütése is volt. Meg wingtsun kungfuzott. Az is egyfajta beütés... Hát amúgy meg nem látszott, hoyg bármit is tanult volna:) De nem hibáztatom, nekem is még a mai napig furák a technikák egyszerűen csak, mintha pont másik irányba lenne minden, mint otthon a Shaolin edzéseken, de én sosem akartam kioktatni az tanárokat, hogy figyi szerintem ez a technika sokkal jobb, mint a tiéd. A kedves sifu imádni fogja, ha egyszer visszajön szabiról. Az tuti:)

Kíváncsi vagyok hányan fognak kiesni egy hónap alatt...

Hát most így hirtelen ennyi, még adós vagyok elég sok mindennel, de majd talán hétvégén bepótolom.
Jó éjt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése