2014. január 19., vasárnap

More about my new home

Közben beköltözött Maria is a szomszédomba. Ő egy nyugdíjas néni Svájcból és úgy döntött, hogy most már igazán itt az ideje, hogy valóra váltsa az álmait és fogta magát ideköltözött a szomszédságomba. Nagyon kedves hölgy és barátságos, így egyetalán nem bánom, ha időnként nekiállunk trafikálni a folyóson. Ma mondta, hogy az alsó lakásba pedig egy svéd nyugdíjas hölgy költözött és majd jól bemutat neki:) Meg hogy majd hoz Svájból sajtot és akkor csinál egy parti az ő lakoszályában, meghív majd mindenkit a házból. Szerintem tök cuki!

Amúgy ma reggelig tökéltesen elégedett voltam az új lakosztályommal, de ma reggel beléptem Mariához és az egy dolog, hogy neki kétszer akkor az otthona, de besüt a nap és ragyogó fényesség volt nála. Na jó ettől még mindig szertem a kis otthonkámat, de azért ez fájt:)

Ezen kívül felfedeztem, hogy ha tovább sétálok mint a metromegálló, akkor találok egy rakás charity shopot és cuki éttermet meg bárt. Már be is zsákoltam egy új polót 4 fontért. :)

ÉS a legjobb:
szerdán mentem utoljára az Uxbridge-i shaolin nam pai chuan edzésre és az edző bejelentette, hogy nyílik egy új központ ezért sajnos a következő szerdán nem tud jönni, viszont mindannyiunkat szerettel várják ott is. Na és hol? Hát itt West Hampsteadben:) Szóval nem kellett sokáig gondolkozni, hol fogok tovább edzeni.:)

Na de itt van pár kép. Már ha az ideiglenes internet stickem is úgy gondolja, hogy fel tudom tölteni őket...
Új kilátások


A ház ahol lakom

Az utcám

Van piac is


meg carboot market


és nagy park

meg ilyen kis kutyák a bringa kosárban:)

és moha minden mennyiségben

meg rózsabokor






fák minden mennyiségben

és keresztre szögelt Jézus

meg fekete macska

őstermelők

jóga és taichi is

a tűzoltóság sincs messze

és vintage:)


extra italok

vonatállomás, ahonnan közvetlen járat van Brightonba a tengerpartra!!!!!!!


na ez volt az a graffiti, amit kb. fél éve láttam először, mikor itt szálltam át és akkor átfutott az agyamon, hogy milyen klassz lehet ezen a környéken lakni és AZZZZ




Szóval imádok itt lakni:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése