2012. december 23., vasárnap

Christmas and other stuff






Szóval a karácsony itt nagyon izgalmas. Már igen korán elkezdenek készülődni és otthon hagyományosan már december 1-én feldíszítik a fát, meg kint a kertben amit el tudsz képzelni kivilágítanak. Majd persze azt is kéne fotózni...De nálunk a környéken még nincs is akkor díszkivilágítás. 
Nekünk csak 11-én sikerült előszedni az összeállítható műanyag fát és rádobálni a díszeket, de azért jó volt. Alább az eredmény.
Bent melóban meg Secret Santa volt. Ez azt jelentette, hogy mindenki húzott egy nevet és vett egy ajándékot 7 fontért, majd ráírja az ajándékra a nevet és a Secret Santa átadja egy kb. másfélórás ebédszünetben. És senki nem tudja, kitől van az ajándék. Volt pár vicces kedvű ember, pl. az egyik doki kapott egy női nejlonharisnyát egy rózsaszín toppal. Az egyik srác meg egy naptárt kapott jótestű pasikkal. AZ egyik 50es nő meg leehető cukorkabugyit. Ő sajnos nagyon felhúzta magát ezen. Pedig szerintem poén volt. Bár lehet az  a baj, hogy nincs aki leegye róla...
Az ebédre meg mindenki hozott valamit szóval inkább volt batyus bál.
Ami itt még nagyon megy az a Christmas Crackers. Ez egy kb. szaloncukor alakú csomagocska, benne egy vicc meg papírkorona, meg valami kedves kis ajándék. Két ember fogja meg egyszerre és húzni kell a két végét. Ettől szépen elszakad és akinél marad a csomag rész, az nyert. 
Szerintem elég szórakoztató játék.
ilyen a cucc pl.: http://milanlondonparis.style.it/files/2011/12/christmas-crackers-IMG420047US.jpg
A papír koronát meg nem értem. Ülnek a vacsoraasztalnál a papírkoronával a fejükön. Mikor megkérdeztem a kollégákat, hogy de hát miért? Senki sem tudta a választ...Ennyi. Csinálnak valamit, de még maguk a brittek sem tudták, hogy miért.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése