2012. november 4., vasárnap

A dolgok ahogy vannak

No igen csak régóta nem jegyeztem ide semmit.
Persze akik olvassák ezt szerintem tudják, hogy pl. múlt héten otthon voltam Budapesten.
Elváltam és egy szerencsétlen félreértés kapcsán sikerült végleg kijelentkeznem az országból. És habár nem most terveztem visszaköltözni, azért mégis nagyon furcsa volt leadni a személyimet és a lakcím kártyát. De lehet, hogy ez egy jel volt Unitól hogy többet nem megyek vissza? Nos a hivatalos dolgaimról azt hiszem itt többet nem is mesélnék.
Valamint ezúton is szeretném megköszönni a kedves barátnőimnek, hogy feldobták a napjaim minden este. Mert szinte minden napra jutott valami, ami megkeserítette az otthon töltött 4 napot.
A barátok angyalok, ez már tuti. Még ha oltári közhely is.:)


Az alábbi linken meg az otthon töltött négy napom képekben. Már ami a kellemes része volt:)
https://picasaweb.google.com/114757814568693055797/HomeSweetHome?authkey=Gv1sRgCIaYrOHWhOSd-QE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése