2012. november 4., vasárnap

És akkor még volt a hétvége...

Amikor is egy német találkozóba belecsöppenve volt egy vicces estém Alex-szal, akit 4 éve ismertem a szigeten Nelli révén. És azóta nem is láttam.
Sörözés Cambenban, majd bejutás a Koko nevű helyre ingyen, mintha én is német lennék.
Nos a hely úgy hírdeti magát, hogy indie zenét játszik, szerintem meg egy disco. Bár nagyon szép disco, de akkor is az. Szóval onnan hamar leléptünk Le Xivel. Először egy McDonaldsba, te jó ég már évek óta nem tete be a lábam, abba a bűnbarlangba. De kaptam rendes vegaburgert, nem csak amolyan, ja "kivesszük a húst és tess, itt a vegaburger.."
Nem tudom írtam e már, de itt sokkal egyszerűbb vegetáriánusnak lenni, mint Budapesten. Mindenhol van vegetariánus menű, még a legbénább fish and chips-ben is. ÉS tök jó dolgokat lehet kapni a tescoban, előcsomagolva.

Az electric ballroom felé vettük az irányt, de 1. hosszú volt a sor, 2. a zene ami  kiszűrödött egy cseppet sem tűnt jobbnak, mint a Kokoban

Így onnan aztán benéztünk The Elephant's head-be, ahol ismét nagyon jó volt a mulatság. Ott is maradtunk zárásig. Azt hiszem ez egy sztenderd megbízható hely lesz Camdenben.

Aztán rettenetes hosszú út hazáig. Ezúttal azonban volt társaságom, mert ALex vonata csak 8kor indult, szóval hazahoztam a kanapéra aludni. Persze majd frászt kaptam, amikor reggel bekopogott, hogy akkor menne. Konkrétan még nem párolgott el minden alkohol belölem..

Így  a mai napom igen laza. :) Kb. 1ig ki sem másztam az ágyból utána is csak módjával. Aztán most meg órák óta irogatom a blogom...

Most még feltöltök ide pár képet és leválok mára.

JA még egy vicces sztori az estéről:
Állunk kint a németekkel, dumizgatunk angolul, amikor is egy srác oda szól, hogy te beszélsz magyarul ugye? Hát tök meg voltam lepődve, hogy honnan jött rá. Nos kiderült, hogy látott engem Budapesten indie bulikban, meg Dm partikon...

Egyedül az utolsó metron Uxbridg-ba

Double Dekkerből:)

Na ezen a hajón gájázom. Az épület egy hajót formáz, szóval ez itt most komoly:)

Amikor a 607es busszal mentem Shepard's bushba, volt egy negyed, ahol csak szárikat árultak és még a bank is Bank of India volt, no persze emberek ennek megfelelően. Tisztára azt hittem, hogy átruccantunk Indiába..

Csak a szokásos utca ahol lakom...


A melóhely mögötti kis csatorna. Lovelyyyyy

A kis világító pötty jelzi a chinese take awayt, jól főznek és van vega cucc is.

Helloween- no comment

Camden by night



a német haverjaim:)



germans are everywhere. Dont mentioned the war!
Alex jót nevetett rajta:)




Ezért megérte...


Disco




Igazi vegaburger

Eddig ez a hely a kedvencem, solid rock and roll szimpi arcok

Kevdes lengyel pultos. Ez mind The Elephants head

snakebite

Valaki most nagyon szomorú, hogy ellopták a bringáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése