2013. január 16., szerda

Back log

Rettenetes lemaradásban vagyok...De lassan az az érzésem nyitnom kéne egy svéd blogot is. (De nem akarom elvenni Kátya kenyerét:) Szóval mivel nincs, ezért most itt osztom meg azt a furcsaságot, aminek az okára még nem jöttem rá és a viking harcosom sem tudta a választ. Svédországban legalább is Göteborg környékén, mindenkinek hatalmas kombi autója van. 10-ből 8 tuti volvo vagy saab kombi. Ez egy. Aztán, ha elmész bevásárolni, minden hatalmas kiszerelésben van. Pl. chips eleve csak 300 grammos, vaj, sajt, kefír, tej, kenyér, tojás...Minden óriási csomagokban, Budapesthez, de még Londonhoz is viszonyítva. Nincs olyan, vagy rossz helyen voltunk bevásárolni, hogy 2 deci joghurt. És mondtam is Johnnynak, de furcsálta, hogy nálunk van egy adagos kefír. Arra gondoltam, hogy talán ritkán mennek bevásárolni, de akkor viszont behozzák a lemaradást?
Amúgy meg a tengerpartig is elmereszkedtünk kivételesen. Viszont én nem számítottam ekkora hatalmas kirándulásra, így csak egy kicsit remegett a lábam, mire a végére értünk a sétánknak a tengerparton. Ugyanis a tengerpart Göteborgban sziklás, és most hétvégén még havas is volt. Szóval a totál sima talpú csini csizmámban csak "kicsit" kapaszkodtak a lábujjaim, hogy el ne csússzak és le ne essek...De azért szép volt és a tenger az tenger, akkor is ha hideg, akkor is ha havas. Imádom. Persze rajtam kívül mindenki rendes túrabakancsban volt...Esetleg valaki nem tudná utánam küldeni Bpről a túrabakancsom? Vagy legalább valamelyik Doc Martensem? Nem tudom miért gondoltam, hogy az nem fog nekem itt kelleni...
Summary:
I have a serious back log with my blog and soon I should open another blog for Sweden. But I dont want to steal my friend Kátya's job. When she leaves Sweden I will open a blog for Sweden just to maintain the continuity regarding hungarian girls' blog.


NA és pár kép...



WC törpéknek?

Sarki fény?



























back log




Polly nagyon jó ezen a képen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése