2013. január 31., csütörtök

China town, vintage fashion fair and lots of Love:)

Hétvégén Johnny volt a soros a látogatásban.
A program hétvégére

-China town
-Tottenham Court pubozás
-vintage fashion fair

És ami megvalósult:
Kicsi Oxford street shoppinggal, egy rövid látogatás a British múzeumban, átrohanás az északa-amerikai  indián kiállításon http://www.britishmuseum.org/explore/highlights/highlight_objects/aoa/t/double-headed_serpent.aspx  Chinatown tsing taoval és kacsával (én nem ettem állatot továbbra sem:), aztán 12Bar, aminek szerintem a világon a legkisebb színpadja van, de nagyon klassz hely, aztán vasárnap a vintage fashion fair, ami nem is volt olyan nagy, mint gondoltam, de viszont marha jó környéken volt.
http://www.vintagemarketplace.net/avff-fair-calendar.html
Igazából nem is néztem pontosan hol van, így a Holland parktól sétáltunk kezünkben az alább mellékelt kávékkal. Az, hogy az én nevem nem tudják leírni még csak hagyján, de a Johnny, az miért olyan bonyolult? Egy angolnak?
A vintage fair egy színházban volt és nagyjából ez az egész vásárt jellmezte. Rendkívül drágán lehetett vásárolni abszolút nem hétköznapi ruhákat, de nagyon élveztem az egésznek a hangulatát. És megint találtam ezüst ruhát. Lehet kéne egy ezüstruha gyűjteményt csinálni. Mondjuk attól félek a gatyám is rámenne. Ezen a vásáron simán 150 font volt egy darab ruha.
Szóval mint kiderült a vintage fair simán a portobello roadnál volt és Johnnynak is nagyon bejött a környék. Annyira jó volna odaköltözni...És igazából White cityhez megy is busz Uxbridgből, kár hogy dugó esetetén vagy két óra eljutni ából bébe. De egyszerűen imádom azt a környéket, elbűvölő a hangulata. Most nem csináltam képeket a Portobello roadon, hiszen egy szeptemberi alkalommal már töltöttem ide fel képeket.
Ó és belebotlottam a kardigánba, amit még szeptemberben néztem ki, csak akkor még a 25 font is sok volt érte. De most velem jött:) Rám várt, hát nem kedves? És ami fura, hogy szürke...Soha életemben nem hordtam szürkét, mert attól olyan szürkének érezném magam, de ez egy mese. A melóban is mindenki dícséri, amit nem tudom, hogy jó e, lévén sok kolláganő elég rosszul öltözött, na de azért a divatosabbja is megdícsérte:)


Hobbitok vagy orkok?


Jó tudom ciki így fényképezni ráadásul a wcn...







a pónik téli kollekciója




szóval így sikerült leírni a nevünket















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése