2013. március 3., vasárnap

London in early Sunday morning

Mivel vasárnap hajnalban kint kellett lennünk a reptéren, mert Johnny kivételesen sajna vasárnap hajnalban ment haza, visszafelé úgy döntöttem lödörgök kicsit a városban, mielött elönzönlené az utacákat a turistaáradat.

S valóban London vasárnap reggel 7től 10ig olyan kihalt mintha nem is lakna itt 10 millio ember. Fél 10 körül már láttam egy két vakmerő turistát. De ennyi.
Az útvonal:
Baker streetnél tett le a reptérbusz, ahol is felültem az első buszra, amit jött. Ez elvitt a Trafalgar square-re, az Oxford streeten, Picaddillyn át.
Onna elsétáltam a Temzéig, majd át a túloldalra. Ott újra buszra szálttam és elmentem a Tower Bridge-ig, ahol visszasétáltam az északi oldalra. Ott egy helyes angol pubban elfogyasztottam a full english breakfast vegetarianus verzióját, majd újra busszal elmentem a Tottenham Courthöz. Ahol sajnos relaizálnom kellett, hogy vasárnap délelött semmi sem nyit ki.
Szóval hazajöttem és beestem az ágyamba.
És akkor a képek hozzá:



























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése