2013. december 4., szerda

Gigs and concerts

Oh te jó ég jóideje sem néztem a kis blogomra. Mondhatán a kifogásokat, de leginkább az időhiány és egyéb dolgokkal való foglaltosság terelt el innen.

Pedig annyi mindent csináltam és közben meg már megint van itt bent egy pillnagó aki ki akar törni a bábjából. És épp kűzd. De ez egy másik téma.

Koncert lista az elmúlt egy hónapból:
The Cult
Nick Cave
Editors
Sigur Ros
John E Vistic

Tényleg heti egy.

The Cult Camdenban Miriammal a Roundhousban. Egyrészt állat volt, mert állatok, másrészt sok számot nem ismertem az elején, ami miatt kicsit uncsi is volt. Aztán lementek és újra feljöttek és akkor kezdték a régi jó számokat.

A baloldali fickó egy görög professzor és milyen kicsi a világ és Uxbridge van a közepén, mert itt tanít a Brunel Universityn. Azóta egyszer véletlenül összefutottunk Uxbridge High streeten is:)
Sajan elég messze voltunk, így nem sok jó kép született, de azért egyszer előre lopóztam.

Nick Cave: Koppenhágában Johnnyval. Egy napos kirándulás Kopiban, amikor hála elöző 3 napos utamnak sok sok éve, most olyan helyekre mentem, ahol még sosem voltam. Pl. Christianiaba, a korábbi hippi faluba. Sajna inkább csak egy drogelosztó központra emlékeztetett, de azért így is érezhető volt, hogy valami egész más világba csöppentem. És nem csak azért, mert brutál mennyiségű füvet és hasist árultak. Ilyet mág Ozorán sem lát az ember. Egy két helyen nyomokban, azért némi művészetet is fel lehetett fedezni azért, de sajnos nem ez vol ta fő jellegzetesség.
Nick Cave meg eszméletlen jó volt. Annyira előlre sikerült kerülnünk, hogy amikor elkezdett térdelve sétálni az emberek vállán egyszer csak ott termett elöttem és én jól kihasználva eme alkalmat megfogtam a combját:) Le kell szögeznem, hogy az öregnél teljesen elmentek otthonról. Sosem láttam még ilyennek, pedig voltam párszor Nick Caven és Grinderman is. Kb. olyan volt, mint egy gonosz hipnotőr és annyira brutál módon manipulálta a tömeget,  hogy szinte magába szippantott mindenkit. Ahogy kinyúlt felénk, a tömeg meg csak meglódult és már fürtben lógtak rajtak rajta.
Mellesleg Koppenhága igen cuki város. Pont jó a mérete az emberek szimpik és valami mindig van. Concertwise..:)



Editors. Egy újabb ismétlés, immáron ötödször láttam őket. Miriammal Londonban a Brixton Academyban. Azt kell mondjam felépítésre ez a legtökéltesebb venue. De a hangosítás valahogy nem volt az igazi. De azért sokat nem filóztunk ezen, inkább jól előre mentünk a 3 sorba és onnan élveztük ahogy TomSmith a maga csendes őrült módján lázba hozott minket. Nagyon klassz volt na.:)
És a legfrisebb hírek: márciusban újra játszanak de ezúttal a Roundhousban, ami hibátlan hangzás szempontjából.



Sigur Ros. Wembly Arena. Véleményem szerint a legjobb koncert helyszín Londonban. Hangzásra egyszerűen hibátlan. Hát ez volt az a koncert, amire majdnem nem mentem el és ami a legtöbbet adta. Nem voltak elvárásaim, viszont amit cserébe kaptam, az azt kell mondjam mennyei volt. Ha van mennyország és annak van zenéje, hát ők írják. Abszolút top 5 koncert élmény volt, nem is vitás.
Amúgy nagyon vicces volt ugyanis egy ausztrál ismerős csajszival Natashaval mentünk oda, aki Uxbridgeben dolgozik és kocsival elvitt engem is. Kicsit izgultam, hogy milyen is lesz a kocsi. Hát kicsit voltam kész, mikor lementünk az irodája parkolójába és közeledtünk egy tűzpiros audihoz. Tud élni a lány. Most 5 éve van Londonban, de egyedül él Chiswickben. És mint kiderült ott laknak a fehér emberek. Mikor sorban álltunk a beengedésnél összefutottunk egy sráccal, akit egy indie meetupról ismerek és pont egyedül volt, szóval bevettük a bandába és később Igor is becsatlakozott, szóval egész szórakoztató kis társaság gyűlt össze.


John E Vistic. Camden egy kis kocsma, úgy hívják, hogy Camden Lock Tavern. Az emeleten egy cuki kis koncert terem. Asztalok, bárpult egy pici színpad és az ajtót becsukják, amikor játszik valaki. Táncolni nem is lehet, mert csak asztalok vannak székekkel és nincs tánctér. De nekünk nem is kellett. Olyan volt minha valakinek a nappalijában lettünk volna 20ad magunkkal és egy ismerős éppen játszott volna nekünk, hogy megmutassa, mit írt az elmúlt hónapokban. John E olyan nagyon jól tolta. Facebookon már barátok is lettünk. Kicsit engem Hugo Racere emlékeztetett az egyszál gitárjával, de játszott Johnny Casht is:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése