2013. június 21., péntek

Last Will

No hat, az iment megvettem egy jegyet a Dead Can Dance koncertre itt Londonban. Amivel egy bizinyos ‘to do list’ utolso hianyzo darabjat is kipipalhatom. Legalabbis Julius 2-an este amikor verge nem csak keritesen kivulrol fogom oket hallgatni, de lathatom is.
Ezzel buszken jelenthetem, hogy megvalositottam minden almom.
Voltam Shaolinban, epp Londonban elek es lattam az osszes zenekart, amit valaha is latni akartam.
Ha 2013 Julius 3. utan meghalok egy boldog embert hamvaszthattok elJ Es lecci a hamvaimat a tengerbe szorni! Mindegy melyik, bar valami meleg tengert jobban preferalnek leven fazos vagyok.


Kosziiiiii

P.s. Joy Divisiont majd odaat nezem meg es kuldok egy fuvallatot, ha megvolt:)

Felszabadito boldogsag igy elni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése