2013. május 14., kedd

back log again

És újra elhanyagoltalak kedves naplóm. Látszik is, mert egyből csökken a népszerűséged. És most is csak egy futó poszt erejéig ugrottam fel ide...
Hogy elmeséljem, hogy újra voltam moziban, ezúttal új német barátommal Alexszal. (Lehet, hogy minden német fiút Alexnak hívnak? ő már a második, itt Angolhonban)
Van egy mozi közel a Leicester squarehez a színházak és a kínai negyed árnyékában(úristen Emesét ide kellett volna elvinni, legalább a teret megmutatni, aho időnként filmes óriésok jelennek meg egy egy rendezvény során...) úgy hívják Prince Charles cinema és elginkább művészfilmek vannak a palettán. És pénteken pizza nap. Amit még nem tudom mit takar de nagyon klassz lenne kipróbálni.
Egy igazán szépségesen napsütötte kedd estén sikerült ellátogatni ebbe a moziba, amikor is az El topo című szürreális darabot tekintettük meg fejenként 6 fontért. Ami nagyon jó ár itt. Viszont nem tudom, nem pazarlás e a napsütéses délutánokat mozira váltani. És igen cider is kapható a zsebkendő méretű büfében, amely bevihető az annál hatalmasabb méretű nézőtérre. Nem is tudom mit vártam, talán egy Cirkó gejzírt?
Amúgy a mozi elött még beugrottunk a környéken számtalan mennyiségben leledző tradicionalis angol kocsma egyikébe, ahol is láttam kiplakátolva azt a fotókiállítást, amire majd most szombaton tervezünk eljutni Johnnyval. Már alig várom, de ezt majd a jövő posztja.:)
Kedvesen elcseverésztünk újdonsült post punk and movie geek barátommal, majd megközelítettük a mozi épületét. Hát nem vagyok egy filmesztéta, ezért csak annyit mondok jó volt. Ezt leginkább azért állítom, mert másnap reggel a zuhany alatt állva esett le egy két érdekes dolog és még egész nap munka közben is kattogtak a fogaskerekek odabent, hogy feldolgozzák a látottakat. Szeretem amikor egy filmnek van utóhatása.
Igazán kellemes keddi nap volt a tavaszi napsütésben, munka után. Azt hiszem lassan kezdek igazi helyi lenni. Már nem is fényképeztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése