2013. május 17., péntek

Portobello road on a Wednesday evening

Amióta itt vagyok, várok egy olyan emberre, aki ugyanazt a zenét szereti, akivel lehet menni ide-oda, akár olyan bulikba, ahol én is tényleg jól érzem magam, akárcsak cél nélkül lődörögni és dumizni és nem mondja le a találkozót egy nappal elötte vagy éppen aznap reggel. Be kell vallanom, hogy nagyon furcsa érzésem volt itt az új ismerettségekkel kapcsolatban. Mindenki nagyon felületesnek tűnik és nagyon nemtörödőmnek. És már az arcuk sem rezzen, ha valaki törli a  programjukat vagy ha ők teszik ugyanezt. Mintha hozzászoktak volna. És a legrosszabb, hogy kezdtem én is ilyen lenni. Már nem is tudom, hányszor variáltam dolgokon, ami régen rám sosem volt jellemző. Igazából abszolút úgy élek, hogy a munkán kívül semmi sem fix.Meg a repjegyeimen kívül:) Ahogy sikerül. Néha több dolgot is beszervezek, hoyg valamelyik csak összejön. Nagyon spontán lettem kérem.
Na de aztán találkoztam Miriammal ugye. És annyira jó, hogy végre van valaki, akivel egyezik a zenei ízlésünk és el lehet menni vele partizni és nem mond le és meg lehet benne bízni és még azt is megjegyzi, hogy a születésnapom mikor van. Ezért igazán hálás vagyok és remélem így is marad a jövőben is.
Szóval szerdán vele voltam a Portobello roadon (ez még mindig a múlt hét történései, csak lassan haladok előre). Nagyon érdekes, mert ami a hétvégken az egyik legizgalamasabb piac Londonban, az este 7 után egy unalmas kihalt, bár nagyon elegáns városrész. Például a kávézók, mind be vannak zárva. Találtunk ugyan egy-két kocsmát, de szinte senki sem volt bent. Na legalább nem kellett helyért kűzdeni. Mindenestre hihetetlen, hogy ez ilyen, amikor épp nincs piac. Olyankor ez egy pezsgő utánozhatatlan hangulatú városrész, egy átlagos szerán viszont ugyanolyan álmos és néptelen, mint bármely lakórész nyugat Londonban.
No de mi jót beszélgettünk, még egy rögtönzött koncertet is láttunk, mert hogy egy fiatalember némi anyagi ellenszolgáltatásban reménykedve, felugrott egy székre és gitáron kísérve önmagát előadott 2 vagy 3 dalt saját szerzeményeiből. Aztán körbekalapozott, hogy a studióra legyen pénze. Hmm. Good luck!
ez Uxbridge tavasszal

ez már Portobello road környéke


kihalt minden zene se szól

de meg van Bözske forrása: Pylones 15 font és van egy integető királynéd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése