2013. július 1., hétfő

When my mum comes around

"Joke of the year:
I told to my friend Miriam today:
- I cannot imagine any better like this week. We've seen Siouxsie on Monday and we are here to see Peter Murphy for his special Bauhaus show. I have reached the top of my stay in London. What can come afterwards?
Miriam said:
- Your mother on Friday."


Hát így kezdődött, hogy vártam anyut. 
És ő jött. És lett még egy csúcsélmény. A Regent's parkban. Még az idő is kegyes volt hozzánk, arra a pár órára kellemes meleg lett, napsütéssel. 

Az egész dolog kb. 10 éve kezdődött, amikor először betettem a lábam a Regent's parkba. Amikor először láttam életemben Angol kertet. Olyan hatással volt rám, amit nem gondoltam, hoyg növények képesek kiváltani. Azóta szerelem. Leet elfogult vagyok, de szerintem nincs szebb park a Regent's -nél. Akkor 10 éve az első dolog, ami eszembe jutott, az volt, hogy ezt anyu biztos nagyon élvezné. Ezt neki látnia kell. És nem egész tíz évvel később, ott sétáltunk ketten a délutáni napsütésben. Nem tudtam nem arra gondolni, hogy ez életem talán egyik legnagyobb eredménye. Hogy eljutattam őt, ide ebbe a kertbe. És hogy Ő mennyire élvezte. Annak ellenére, hogy szíve tele elmúlhatatlan fájdalmával. De látni azt az izgatott és önfeledt boldogságot, ahogy meglátta az első rózsabokrokat, igazi csoda volt. Mint egy  kisgyerek sietett előre és azt sem tudta, melyik bokorhoz fusson előbb és hogyan szippantson minél nagyobbat a mámorító virégillatból. A Regent's park Queen Mary's Garden-je egy varázskert. Egész biztosan. Még ha csak ideiglenesen is, de képes minden bánatot és szomorúságot feledtetni és megtölteni tartalommal a pillantot. És képes a 64 éves anyukákat 5 éves kislánnyá változtatni. És az illata olyan intenzív, hogy amikor közelhajolsz egy virágjához, az örökre beégeti magát az olfaktóriumba és közben elrepít az időtlen boldogság momentumához. Vákumszívattyúként kihúz az agyadból minden nyomorúságot és nem marad ott semmi csak a jelenlét. A kert lelket üdítő bűbájával. 

keresd a mókust



amyu-magasságú rózsák





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése